Žáci septimy z dobříšského Gymnázia Karla Čapka měli v tomto školním roce možnost účastnit se nepovinného předmětu v rámci společenskovědního semináře, projektového řízení pro život, zajišťovaného Českou komorou PMI. Tento program nabízí studentům realizaci vlastního projektu, během kterého se naučí týmové spolupráci, komunikaci (nejen mezi sebou) a taktéž se jim dostane umění systematického přístupu k pracovním záležitostem. Sedmičlenná skupinka septimánů se rozhodla vytvořit novou generaci školního merche, neboli oblečení, které si mohli kromě žáků a učitelů zakoupit i rodiče či absolventi, aby pomohli určit škole nový styl a dát jí svěží a moderní nádech. Organizační tým si pak samostatně (s pomocí učitelské supervize) poradil s návrhem designu, získáním autorských práv, nafocením produktů, výrobou webových stránek, propagací, evidencí objednávek, distribucí nebo vedením finanční správy. Po konečném vyhodnocení byl neziskový projekt označen jako úspěšný! Prodat se podařilo přes 330 produktů!
Za organizační tým bych rád poděkoval všem našim sponzorům, kteří nám pomohli financovat základní kapitál, bez něhož by nebylo možné pořídit zkušební kusy, nahradit vadné produkty nebo zjednodušit cestu zboží k zákazníkům. Jmenovitě to jsou DOOSAN BOBCAT EMEA s.r.o., Sdružení rodičů při Gymnáziu Karla Čapka v Dobříši z.s., BK TOP Dobříš, spol. s r.o. – Dalibor Konečný; Automyčka Dobříš, Kodetka Trade s.r.o., TenisCentrum Dobříš, KREDIT, v.o.s. a Restaurace U Tří Statkářů. Děkujeme také firmě Alex Reklama za potisknutí našich produktů.
Za organizační tým, Štěpán Böhm
související články: merch společenské vědy projektové řízení